Bij ‘Code & Koffie’ ontwikkelen Jacco Deen en Rick van Modem online reclameconcepten. Op de digitale snelweg lieten beide al ruimschoots hun sporen na. Samen gaan ze nog net een stap verder: als uitvinders bedenken zij producten en diensten waar zowel de ondernemer als de consument blij van wordt. Recent brachten zij Display TV op de markt. ‘Op het digipad is zoveel te ontdekken. Wij maken dat graag toegankelijk voor iedereen.’

Sinds januari 2017 bundelen Rick en Jacco hun krachten. Samen bieden zij totaaloplossingen waar het gaat om internet en online marketing. ‘Wij vertalen ideeën naar online concepten. Denk hierbij aan websites, webshops, apps en andere online kanalen.’

Meer doen dan de vraag

We kijken verder dan de vraag. We onderzoeken de toekomstvisie van de klant en anticiperen op de vervolgstappen. Het advies gaat vóór de uitvoering. Zo stuiten we vaak op problemen waar de klant zich nog niet bewust van is, maar die in de toekomst aan de oppervlakte zullen komen.

Bij veel bedrijven vind je “eilandjes”; afdelingen die met eigen systemen werken. Wij koppelen alle processen aan elkaar zodat informatie beter inzichtelijk en toegankelijk is. Van voorraad tot administratie, klantinformatie tot webshop.

Willie Wortel gaat online

Als ware Willie Wortels bedenken Jacco en Rick oplossingen voor latent aanwezige problemen. Uitvinders op digipad. Eerder bedacht Jacco Return Key, de gratis sleutel retourservice en SponsorKing, snelle en eenvoudige sponsoradministratie. De nieuwste uitvinding is Display TV.

Display TV

Narrow Casting is niet nieuw. We plaatsen een TV scherm in een openbare gelegenheid zoals winkel, sporthal of horeca. Daarop maakt de klant reclame voor eigen producten of diensten. Display TV koppelt dit aan digital signage; de uitingen worden ook op andere locaties getoond. Bijvoorbeeld in het plaatselijke zwembad. Het vergroot het bereik enorm en leent zich uitstekend voor actiemarketing. En het mooie is: na installatie regelt de klant het helemaal zelf.

  “Problemen zijn er om opgelost te worden, bij voorbaat al”

De heren veroveren langzaam maar zeker terrein. In Wervershoof draait Display TV op steeds meer locaties. ‘Onze missie is de “Google Adwords” te worden van de televisieschermen. En natuurlijk om nog veel meer uitvindingen te doen op IT-gebied. Problemen zijn er om opgelost te worden, bij voorbaat al.’

www.codeenkoffie.nl

 

 

Vorig artikelVaderdag bij Molen de Hoop, pannenkoeken voor het hele gezin
Volgend artikelActiviteitenagenda de Schoof van 14 t/m 21 juni